Velká Chuchle - Slivenec 16.10.2010

18.10.2010 19:18

 

I přesto, že celkové umístění bylo již dané, nedalo mi to a zavítal jsem na poslední podnik EDDA Cupu, který se odehrával tentokrát na trato Velká Chuchle - Slivenec. Tato trať byla pro mě nová a po pátečním prozkoumání zrádná... A proto k první tréninkové jízdě jsem nastoupil s velkou rezervou a na mokré trati se doklouzal do cíle. Po krátkém seznámení přišla první závodní jízda (opět na vodě) , kde jsem se celou cestu nahoru trápil a lítal ze strany na stranu... :-) Čas tomu také napovídal. Zajel jsem sedmý čas a to mě domutilo po příjezdu do depa přezout již na ty správné gumy. Na startu druhé závodní jízdy bylo již skoro sucho a tak jsem si konečně trať mohl užít ve větší rychlosti a pořádně zrychlit! Čas byl o několit vtěřin lepší a již jsem byl na třetí pozici se ztrátou 0,31vteřiny na prvního. Bylo jasné, že v poslední jízdě musim zabojovat a pokusit se ještě stáhnout nějakou tu desetinku. A podařilo se! Čas byl rychlejší o necelé dvě vteřiny a já se mohl radovat z vítězství v posledním letosním podniku EDDA Cupu a potvrdit tím mé prvenství ve třídě!!

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.